Naam:
Foto’s:
291

Over mij

Wij zijn Daan en Annemarie,

Al bijna 12 jaar samen ( per 4 oktober '21).
Daarom wordt het de hoogste tijd voor iets nieuws, een lange reis!

Daan is de sportieveling en ziet de reis als één groot (fiets)avontuur.
Zowel de mountainbike als de racefiets worden op de auto geknupt tijdens onze reis.
Daan start zijn reis zelfs op de fiets en wil fietsen van Vroomshoop naar Italië.

Ik (Annemarie) daarentegen ben gewoon dol op Italië, de cultuur, de mensen het eten en het prachtige landschap.
De heenreis zal ik zeer waarschijnlijk achter Daan aanrijden en hem opwachten bij elke bestemming ;).

Mijn verlof is vanaf 1 september tot na de kerstvakantie. Om precies te zijn kom ik terug 09-01-22.
Mijn mooie baan op als docent op het Aventus laat ik even voor wat het is.
Daan zijn contract loopt af per augustus en hij zal zijn laatste loodjes van zijn PHD afronden in het mooie Italië.
Het docentschap is prachtig en daarnaast heb je natuurlijk vrij veel vakantie.
We hopen hierom als corona het toelaat en Daan zijn werk om te vertrekken ergens in augustus.

Over mijn reis

Eindelijk is het bijna zover, de droomreis naar Italië is gepland en wie weet welke landen nog meer.

Wat begon in de coronatijd met een '' tijdelijke '' hobby.
Namelijk de highlights van Italië opzoeken en uitzoeken per provincie, wordt nu echt werkelijkheid.

Daan en ik hebben maar één plan en dat is van Noord naar Zuid-Italië reizen.
Het actieve leven staat voorop, lekker veel fietsen en wandelen.
Ook kan ik me  erg verheugen op de wijnproeverijen, de pizza's en de pasta's.
Tot slot lijkt het me stiekem erg leuk om lekker te gaan wijnstampen bij een Italiaanse boer en kookervaring op te doen bij de Italiaanse dames.

Hoelang Italië ons bezighoudt en inspireert, geen idee?
We laten ons tijdens de reis leiden door te doen waar we zin in hebben.

Dit leek ons een heerlijke manier van reizen.

We nemen jullie mee tijdens onze reis.

Heb je nog tips voor leuke plekken en gave overnachtingen, laat het ons weten ;).

Liefs,

Daan en Annemarie

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Zwitserland.